Langdurige Thuisadministratie
Lukt het je niet om de administratie bij te houden, of snap je niet goed wat er in jouw post staat?
Langdurige Thuisadministratie is er om je te helpen als het niet (meer) lukt om zelf je administratie te doen. Het maakt niet uit welke leeftijd je hebt, wat je achtergrond is of wat je situatie is. Iedere situatie is anders en daarom kijkt een vrijwilliger van Langdurige Thuisadministratie samen met jou hoe wij je het beste kunnen helpen.
Wat biedt Langdurige Thuisadministratie?
Een vrijwilliger kan, in overleg, 1 of 2 keer per maand bij je thuis komen om samen jouw administratie op orde te brengen, zoals:
- Het ordenen en bijhouden van de administratie
- De binnengekomen post samen doornemen
- Het aanbrengen van structuur in de uitgaven en inkomsten
- Het maken van een budgetplan en kijken of er eventueel bespaard kan worden
- Het aanvragen en invullen van formulieren
- Het aanvragen van toeslagen en uitkeringen
- Contact opnemen met instanties als dit voor jou te lastig is
- Meegaan naar afspraken om je te ondersteunen.
Informatie en aanmelden
Voor informatie over en (gratis) aanmelden voor langdurige ondersteuning bij Thuisadministratie:
- stuur een e-mail naar langdurigethuisadministratie@solidez.nl
- bel met de coördinator via 06 51 70 01 67
Of vul onderstaand contactformulier in: